onsdag 1 april 2009

Happy morning.

Jobbade på Servicehuset idag, och fick sms av båda Australien-resarna :p
Min Hanna sms:ade med mig sen ringde hon mig på lunchen.. som jag saknar dej hjärtat!!
Kom hem!!! NU!


Efter jobbet kom Verre och hämtade mig, så åkte vi och kollade på hus på ön, sen åt jag middag hos mamma, och drack kaffe med Verre på hennes balkong, innan det var dax för mig att åka hem.. :) Väl hemma är jag trött, och jag saknar Hanna.. Jag har världens finaste vänner här hemma, men en av dom finaste är ju inte här :(
Nu ska jag ta mig i kragen och börja packa lite, men lär ju inte komma så långt, är även greys sen, men jag kommer bli ledsen, för jag känner på mig att detta avsnitt kommer bli dystert!

Har ni lurat nån idag?

/C

1 kommentar:

Hanna sa...

va sot du ar gumman! Saknar dig med! Puss