lördag 11 april 2009

En trött tjej skriver från mammas dator.
Har jobbat natt, det var jobbigt i natt, och trött var jag oxå, så jag sov ända till halv 3.. jag som hade tänkt kliva upp tidigt, men så vart det inte, fått middag hos mamma nu och hennes mans syster var oxå här.. Har just skrivit ut lite recept nu!
Ska ta och lägga mej i soffan en stund och vila inför natt nummer 2, sen imorrn ska ja och farmor nog ut till sommarstugan och äta middag med pappa och lillemor imorrn om vädret tillåter!! :)
Fick ett påkskägg av mamma igår :-D, och farmor har köpt ett hon med, men utan godis det var visst nått annat, dessutom har hon betalat en viss del på den dator som jag inte fått än.. snäll hon!!

Trevlig Lördag

-Change
/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Hej Älsklingen!

Såg att du hade skrivit något om kommentarer å IP-adresser... *ler*
Visst är det skit bra när man kan ha koll? Undrar hur känt det är blad "folk" som inte bloggar att man facktiskt kan se vem/vart dom kommer ifrån... *skrattar*

Sitter i stugan å njuter med ett gott glas vin å underbart nöjda barn å Mann.

Kram svägerskan min!
//Mimmi