onsdag 15 april 2009

Snart får jag lite ledigt.

Sådär då har man avverkat två arbetsdagar till då, Igår hamnade jag på ett sjukhem i Haga, efter jobbet åkte jag och visade camilla min nya bostad, Sen åkte jag hem och packade lite, Sen kom Emma ner och drack lite te med mig.
Gick och la mig halv tio som alla andra kvällar på senaste tiden då.
Idag har jag jobbat på Lindgården, sen åkte jag och köpte kycklingsallad till mig och Verre som kom upp till min stuga och hjälpte mig packa upp massa grejjer, tack tack gumman!! Sen har jag bara "vare" hemma, tagit en låååång dusch och packat lite mellan programen på tv:n, har just sett mitt grey´s anatomy, det var ett bra avsnitt, så jobbigt att jag måste vänta en vecka till på att få se nästa :(
Imorrn jobbar jag kväll så ska tvätta här hemma på dagen, och senare packa bilen med lådor och fara med... sen bjuds jag på middag hos mamma innan jobb.
På Fredag ska jag och Emma åka till sthlm och bo på hotell och bara ha ledigt, kommer bli skönt, för senaste tiden har mitt liv sett ungefär såhär "Sova,jobba,måla,sova,jobba,packa,sova,jobba,packa"
Ha en trevlig kväll!!/C

Inga kommentarer: