fredag 24 april 2009

Jag är ut och in och bak och fram

Hej på er!!
Igår körde jag och Verre mina utemöbler till min altan... :)
Idag har jag kört dit ytterligare köksgrejjer och skafferigrejjer, jag har inrett in altan, nästan klar ska bara flytta på en garderob som står det konstigt nog.
Har nu fina vita trämöbler, 1 soffa,1bord och 2 fotöljer, pyntat med tre ljuslyktor i ett hörn och en på bordet som står vid en fin blomplantering.. :) ja ja jag ska lägga ut bilder, men jag hinner inte med mig.
Jobbar natt, ska på IKEA imorrn och kolla på badrumsskåp och en serveringsvagn.. :)
Nästa helg har jag ränknat med att sova i mitt nya bo.

Och jag har redan hittat årets sommarglass, den nya från magnum... med massa massa choklad bara.. hur god som helst... chokladglass med chokladsås, browniebitar och vitchokladbitar med mörkt choklad överdrag.. :) nyttigt va?! Näe men det är urgod.

Nu ska jag jobba vidare, vi hörs.
Btw, vet ni vad mamma har gjort?!, Hon har anmält mig till Ernst... Daaah hon är inte riktigt klok...
/C

Inga kommentarer: