tisdag 7 april 2009

Tisdag morgon

och jag är trött, men det är nog inte så konstigt när jag kliver upp klockan fem.
Igår efter jobbet åkte jag till mamma och lagade middag åt oss, sen vidare till min stuga och väntade in pappa, tog bort all papp och tejp, pappa sa att väggen i hallen måste målas igen, suck, jag som var färdig tyckte jag, men snäll pappa som jag har så skulle han fixa det åt mig idag.. :) Själv ska jag skura rent i sovrummet, ska låna mammas ångmaskin och göra ren golvena, för det är nåt klet på golvet... Tur jag slutar klockan två idag, så jag hinner nåt, tycker annars bara jag hinner dit så måste jag hem igen, klockan bara tickar på.
Jag borde va utvilad idag då jag gick och la mig halv tio igår.. Men jag är faen tröttare efter 77 timmars konstantsömn än efter 4 timmar sömn.
Nu ska jag göra míg klar för jobb på Alnö.

Det som är så bra med denna feedjet, är att alla ip-adresser loggas, så jag har koll på alla er som inte kan stå för vad ni tycker./C

2 kommentarer:

Angelica sa...

Haha. Enligt mitt ip så sitter jag i Sthlm ;) Carro, de är inte tillförlitliga de där serrö :P

Carolin Mann. sa...

Det har då stämt hittils...