torsdag 9 april 2009

Torsdag.

Och jag är ledig hela dagen, hur skönt är inte det?? Händer inte så ofta nu för tiden, sen jobbar jag natt fredag mot lördag och lördag mot söndag, måndag kväll, tisdag och onsdag dag och torsdag kväll.

Igår jobbade jag till 16, sen fick jag middag hos verre och vi åkte till silje och letade efter en stuga som vi aldrig hittade, sen var jag på nattmöte på Alnösol.
Väl hemma vid 22 så hoppade jag i säng och tvärslocknade och sov till nio, så nu borde jag vara rätt utvilad, nu ska jag plocka undan lite här, sen åka till min lilla stuga och fortsätta städa ur där, så jag kan börja flytta lite grejjer, nu när det börjar bli vår och allt.

Nästa fredag åker jag och Emma till sthlm över helgen, kommer bli så himla mysigt!! , men det blir inte high school musical som vi hade tänkt oss för den är på svenska, och det förstör ju hela charmen för oss, så det hoppar vi över.

Nu måste jag plocka undan här och äta lite frukost, men ni har fått lite update iaf.
Ha en trevlig Torsdag!!
/C

Inga kommentarer: