torsdag 16 april 2009

Jävla fan oxå

Det har kommit snö i natt :( Arg jag blir ville inte ha nå mer snö.
Men Emma sa en gång att det är bra om de kommer mer snö för det tar lättare med sig den gamla snö när det smälter, jag hoppas att det är sant, för det är ju inte jätte mkt snö som kommit i natt men ändå, igår var det tort på backen och idag är det snö:(
Hur som helst så håller jag på att tvätta nu, ska bära ner lite lådor till Bilen snart oxå, och åka med till min lilla stuga :)!
Ska försöka in på systemet oxå oxh fixa lite vin åt mig och Emma:)
Jobb 16:30-21:30
Hör å häpna jag är ledig Fredag,lördag och söndag och jag har inte tagit semester som många tror.. Men det är jag väl värd efter att ha jobba natt Fredags lördag natt, måndag kväll, tisdag och onsdag dag och Torsdag kväll!!
Daaah!!
Nu har jag inte tid med er, ha en trevlig helg!/C

Inga kommentarer: