lördag 25 april 2009

Lördag

Sov till kvart över ett, sen åt jag lite frukost och blev upphämtad av Bill som hade fått låna min bil då mamma är barnvakt i östersund.
Vi for på IKEA och köpte ett badrumsskåp till mitt badrum, fräscha upp lite iaf, allt är ju nu renoverat förutom badrummet.
Dålig bild men såhär ser det ut


Bilden lånad av IKEA

Sen åkte vi vidare till Alnö och köpte varsin kyckling sallad och åkte upp till mig och satt oss på min altan och åt maten och drack kaffe, sen var det dax för mig att åka hem och vila lite, somnade i 45 minuter, och sen kom kristina och hämtade mig, skönt att inte behöva köra bil imorrn bitti när jag slutar.
Och vet ni?!, snart kommer min efterlängtade dator, efter mycket strul men snart är den hos mig.. tur jag har pappa, som fixar åt mig.
Såhär ser den ut

Bilden lånad av Google
/C

1 kommentar:

Milla sa...

hej gumman:) ja visst har hon, jag är så nöjd:) till helgen, vad mysigt.. vilken dag då? lördag ska jag umgås med Anna,vicky & johanna:) puss