måndag 17 november 2008

Utredning



Så då har jag satt upp min granslinga på balkongräcket, och det vart bra, och allt granris räckte, och ljusslingan oxå men då när jag skulle tända den, så är den ju trasig såklart... :(
Ska kolla om jag har nån till som lyser, borde såklart ha kollat den innan, men smart som man är så kollade jag inte det...
Ni får se en bild när jag är klar, och det blir lite mörkare så det bli den mystämning som de ska va.


Uppdatering.


Det var inte slingan det var fel på, det var uttaget ute, Så nu lyser den, men kommer bli mysigare när de blir mörkt ute.




/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Garnet räcker inte... :( Måste köpa mer... Å detta beror då inte på att du är tjockskallig utan snarare på att det mönster den andra butiken använder är snik-varianten....
Måste till stan igen alltså....

Kram kram