fredag 28 november 2008

Utmanad, jag som hatar listor

Men idag är jag på humör.. Dessutom har jag inte skrivit på flera dagar.

Var är min mobiltelefon? Brevid laptopen.
Var är min (o-)äkta hälft? säg det :p
Mitt hår: Luggen är uppsatt och resten bakom öronen.
Min mamma: Världens bästa!
Min pappa: Världens bästa!
Syskon: Nicke 37 Fredde 35 (snart) Anki 39
Det bästa jag vet: Min familj!
Min dröm inatt: Ingen tror jag (kommer för det mesta ihåg dom.
Min dröm/mitt mål:Att bli arbetsterpaeut.
Rummet jag är i? Vardagsrummet
Hobby? Familjen, vänner, baka, inreda, pyssla.
Min skräck? Spindlar
Var vill jag vara om 6 år? Ja ni...
Vart jag var igår kväll: Hemma.
Vad jag inte är: Pigg just nu
En sak jag önskar mig: Att min familj och mina vänner aldrig aldrig ska råka ut för något illa.
Var jag växte upp: Alnö
Sist jag gjorde: Satt upp adventstaken
Mina kläder: Svartas mysisbyxor, grått långt linne och turkos fleecetröjja.
Min TV? 37" Lcd
Mitt/Mina husdjur: En katt, Vilda.
Dator? Bärbar.
Mitt humör? trött trött
Saknar någon? Ja.
Min bil: Citroen c3
Något du inte har på dig: Spets.
Favoritaffär: Sisters
Min sommar: Den var toppen, var bara i stugan och avslutade med 1 vecka i grekland.
Älskar någon: Ja
Favoritfärg: Rosa (jag vet att jag är 24)
När skrattade jag sist? Idag på jobbet.
När grät jag senast? Idag på jobbet (till en film)

Jag utmanar.
Mimmi Anna Mamma Petra Rikke Milla

Inga kommentarer: