fredag 21 november 2008

Mysfredag

Haft en toppen dag idag:) började dagen ute på hårlinjen ute hos Anna och hon var hungrig då ja kom så vi åkte på china (i Timrå) och åt buffe, och väl inne på restaurangen satt min förra och köra klasskompis Elena, var jätte kul att få träffa henne igen, man glider ju ifrån varandra så... Sen tränade anna uppsättning på mig ett TAG(läs över 2 timmar, men det blir bra och hon kommer lätt bli godkänd) Sen for jag hem och bakade massa cupcakes med hallon såklar, sen kom Emma, Fredrik och Hugo ner, Vi gjorde pizza sen kom Anna, Verre och Jonas hit och åt och drack vin med oss.. Sen har det bara varit Idol :), och jag är så ledsen för att Anna åkte ut :( ... Jag har haft en underbar kväll med mina kära runt omkring mig. Nu ska ja hoppa i säng för imorrn förmiddag ska jag hämta min farmor för vi ska möta upp pappa och lillemor på stornäset och gå på julmarknad, sen blire lunch/middag hemma hos farmor.. :) Lugn lugn helg (som vanligt). Nu ska jag diska undan de lilla som är kvar (då min underbara vän Emma har diskat undan det mesta). Nu är jag trött, god natt!!

Inga kommentarer: