måndag 17 november 2008

God morgon

Har precis pratat med min svägerska som håller på att sticka en mössa till mig :), men i lördags fick jag ett sms av min storebror där det stog "Hur tjockskallig är du?". Oh! skit vad har jag nu gjort?, hade ingen tanke på mössan, så jag svarade med ett enkelt "va?", fick svar igen " Hur tjockskallig är du?, Mimmi (svägerska) behöver mått till mössan... Puuuuhh. trodde han var arg på mig för nåt, som ja inte kunde komma på att jag hade gjort. . Idag händer det inte mkt här i lucksta då jag ska jobba natt i natt, tror ja ska gå ner i källaren och ta upp mitt fejk granris och börja sätta upp på balkongen, men tror att det kommer räcka till halva balkongen då jag har en STOR balkong nu, men måste ju börja sätta upp det så jag vet hur mkt mer jag ska köpa.. Kommer bli super mysigt, med granris och belysning, dessutom vill jag ta upp alla julsaker nu, men det är lite tidigt för det nu...




Såhär såg det ut hos mig på jul förra julen i förra lägenheten.




/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mysigt du hade det! =)