lördag 8 november 2008

Då var man på plats igen då



Sådär då är man på jobbet igen då.


Sov till 14, sen åkte jag på ikea och köpte 2 stolar till mitt bord och 1 stol till Hugo.


Fick middag hemma hos mamma och Bill, mamma hade gjort en gryta med kycklinglår, lök, potatis och massa gott.


Sen åkte jag hem och la mig på soffan, men somnade aldrig in, så jag började sätta ihop mina stolar:)


Men när jag skulle börja med Hugos stol så såg jag på påsen med benen att det stog 2 (2) shit, skulle man ha två olika påsar med ben, vilket känndes väldigt jobbigt, så jag sms:ade min kompis Nisse som jobbar på IKEA (han är väldigt drabbad av mina IKEA fel.


Fick till svar: Vill du veta varför?, sisten är del 1(2) och benen är 2(2).


Så denna gång hade jag gjort helt rätt, så då kan jag bygga ihop den imorrn.
/C




Inga kommentarer: