lördag 15 november 2008

Åh vad trött jag var igår

God morgon :) Igår var jag tröttast i världen tror ja.. Emma och Hugo kom hit vid två, E och jag spelade lite buzz, sen tog jag en dusch (och medans jag duschade så diskade Emma åt mig, hur snäll är inte hon då!?) .. Sen gick vi upp till henne och där fick jag världens godaste middag, tjälknöl med potatisgratäng... mums!.. Sen dog vi i soffan ett tag, tills det var dax för idol... (Anna var bäst, som vanligt).. Hallon och blåbärspaj fick jag till fika (bären kom från farmor min ). Efter Idol skulle vi se batman nya, men jag såg 3 minuter sen sov jag 40 minuter, och gick hem.
Vaknade halv elva idag, då Hanna ringde och väckte mig.
Nu är det dax för frukost, sen ska jag städa och se om ja orkar bara lite cupkakes :)

Hej så länge
/C

Inga kommentarer: