lördag 29 november 2008

Lördag

Strax innan jag och verre skulle vara hårmodeller så sminkade verre mig (jätte fint)... Fikade lite snickerskakor och kaffe (jag hade bakat igen) ... Sen var vi modeller åt Anna och allt gick jätte bra.. har tagit kort på mig, men inga seriösa såklart... få lägga in bilder senare då jag är kvar hos mamma (kommer till de).. efter hårmodellieriet så åkte vi hem till anna där hon bjöd på pizza som tack för hjälpen.. :) Sen for jag ut till mamma och duschade ut min STORA tupperade frisyr.. Tog en prommis med hunden, sen gick jag ner till Linus mamma (förra svärmor) och drack kaffe och surrade massa (som vanligt) Sen satt jag mig i bilen och skulle hem, när jag körde på timmervägen i 40km/h så sladdade min bil som tusan och va påväg ner i diket då min bil är liten och smärt så vägen den ingenting... Så jag tog det beslutet att inte åka hem och åkte tillbaka till mamma och här ska jag sova.. Jobbar ju tidig morgon imorrn. Jag måste berätta att jag fick världens sötaste sms av mina vänner Anna och Verre "Vi vill bara säga att vi älskar dig och du är en underbar vän! Nyår är vår kväll!! du saknas ikväll Puss /anna och verre" ganska sött va =)? Jag vart iaf glad.. Nu ska jag se sista minuterna av stjärnor på is, sen kommer mamma hem med en säng till mig... Tack för mig! God natt /C

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss på kinden