söndag 16 november 2008

Kattf*n

I natt var min katt inte värd ett enda öre.

Somnade strax före elva, vaknade halv tolv av att Vilda höll på att riva lägenheten, somnade igen efter 1½ timme, halv tre stog hon och krafsade som f*n på dörren (som jag hade stängt för att hom förde sånt liv).. lyckades somna en timme, sen gick kattfan på lådan (sin toa) och höll på att gräva ner sig till grannen... Ja dom ni förstår ni hur mkt hon är värd, när jag nästan inte fått sova mkt, klockan ringde 5:45, och då hade ja inte sovit många timmar.

Nu är hon gosig som f*n, men jag är ändå sur på henne.
Tänk om hon hade kunna sova i natt ändå (jag vet att katter är natt djur, men min vilda bruka alltid sova med mig i sängen från det ja lägger mig tills ja kliver upp)

Dax att göra sig klar för jobb.
Ha en trevlig Söndag
/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vet du vad....jag bloggar ju inte längre, annars har du fått lösenordet. grejen är den att det finns en anledning till att den är lösenordsskyddad...finns många idioter där ute :S.

kommer starta upp min fotoblogg igen snart iaf.

Mamma-Mu sa...

Hej Vännen!

Cupcakes... Vill ha... Fast jag vill nog helst ha kokboken så jag kan göra egna... *ler*

Har du fått till det med statistiken?
Hör av dej annars???
Inte ikväll kanske men imorgon?

Puss å kram... Ska sätta mej i soffan med din bror som sitter å fnittrar!!!! åt en film... *ler*