söndag 23 november 2008

Lördagkväll

Kom som sagt hem från farmor vid fem och låg i soffan ett tag, sen bakade jag en hallonpaj och åkte till min syster. Där hemma höll syster på att baka massa bullar :), vi (jag och syster med familj) Åt min hallonpaj med vaniljsås.. sen så har vi sett på Dagboken-jag sökte dej och fann mitt hjärta (för 111:e gången) Massa surr, massa kaffe, och massa cigaretter (bäst jag skriver ut vad det är jag röker annars tror min svägerska att jag röker gräs ;p, fast mest på skoj, då jag aldrig har tagit någon drog i hela mitt liv) En riktigt mysig kväll med min älskade sis. Imorgon ska jag dit på middag efter som lille filip har fyllt år (systers son), så det blir en tur på stan och köpa presentkort först.. :) Näe nu flyter tangenterna bara runt runt här så det är bäst jag stänger ner datorn och somnar... God natt

/C

Inga kommentarer: