fredag 14 november 2008

Idol

Ikväll är det Idol.
Sitter väl som vanligt och gråter när Anna ska sjunga, jag är verkligen såld på den tjejjen.. :), sen den dagen hon kom på audition så har jag heja på henne, så håll tummarna ikväll!

Jag var även på Ica maxi idag, och vet ni vad jag hittade ett helt ställ med Must-essens till soda streamer... hur lycklig vart jag då?!, förra julen vart ja utan eftersom det var slut överallt, köpte 3 st till mig, och 1 till Emma.
Den här drinken älskar barnen (säger dom vet).
Regnbåge med C
SodaStream Pink Grapefruit SodaStream Red Berry MixSodaStream Orange Mango med C-VitaminApelsinskivor Is .Du ska ha ungefär lika delar av varje smak. Häll först i Pink Grapefruit och Red Berry Mix direkt i glaset. Häll sedan försiktigt i Orange Mango längs glaset kant. Smakernas färger ska blandas så lite som möjligt. Garnera med apelsin.

Något som är otroligt gott på sommaren, är flädersaft (dom små tetrorna som blandas 1+4) blandat med bubbel vatten.

Hej så länge

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja du det var inte igår! Bara bra med mig, hoppas allt är bra med dig oxå =) Trevlig helg!
Här har vi fullt upp då det blir 1 års kalas =)

Anonym sa...

Självklart få du länka till mig!
Ha en härlig fredag!

Anonym sa...

hej gumman..inflytt fest låtetr skojj.. men jag dricker inge alkoholmfram till jul:) puss Milla