måndag 10 november 2008

Middagen.

Idag klockan 16 kom mamma, Bill, pappa och farmor på middag, och jag fick massa presenter.. :) Trots att det var pappas dag.

Av farmor fick jag 4 burkar hallon och 2 burkar blåbär, 1 kaffeduk och två vetekuddar(förklarar historien om dom längre ner).

Av pappa fick jag en jätte fin julglaslykta som man ska hänga i fönstret.

Av Mamma och Bill fick jag en jätte fin blomgrupp, som nu står på min balkong.. :)

Tack så mkt.

Jag är evigt tacksam för att ni finns.. (resten av min släkt oxå såklart)



Vetekudden!, När min kompis Emma var gravid så köpte hon en vetekudde, som man kan spänna runt magen, och jag ville så gärna ha en sån jag med, perfekt när man har mensvärk och ligger i sängen, för då sitter den fast, men den vetekudden kommer från lundmyr of sweden och kostar 350-399:-, så jag fick låna emmas och åkte till farmor och frågade om hon kunde sy en till mig, och det kunde hon, men idag när jag fick dom (beställde 2, 1 till min gravida kompis) sa farmor -Jag gör aldrig om det där, det var inte de lättaste.

Jag ska nog klara mig med en livet ut.



Såhär ser den från lundmyr ut(Skillnaden är att min är grå och är Made by Ingrid



Bilden lånad av Gullgrodan

Inga kommentarer: