onsdag 24 december 2008

Underbara jul!!

Jag har haft en underbar julafton.
Vaknade hemma hos mamma med en blöt hundpuss av zeb klockan sju, men somnade om och vaknade nio.. väckte mamma och vi gjorde julfrukost.. =) Åkte förbi sis med julklappar till barna.. sen hem och gjorde iordning maten och allt innan gästerna kom, vi åt och drack gott och myste.. Sen fick jag vara tomte i år igen, som alla andra år (Förra året slapp jag för då var bror Fredde jultomte) Fått så fina underbara julklappar, av en klapp började jag till och med och gråta.. :) Då är man glad.

Bestick, ljuslyktor i 3 färger, Coctailglas och 1 ljuslykta från mats jonassons blåseri som jag har suktat efter sen vi var i sthlm, så vacker, ni kan se en bild på den här, de fick jag av mamma, Bill och Zeb.
4 julmuggar från Rolf Lidberg, och ett troll som sitter i en bil från Rolf Lidberg och Singstar Disney(tacka Emma för att du uppmärksammade pappa) Fick jag av Far.
En kastrull från Obh nordica, 1 grytvante från Marimekko, en bakform och 2 assieter och 2 skålar från Hanna serien fick jag av Farmor.
1 fotokalender och 1 gryvante och 2 grytlappar fick jag av Hugo.

Jag är mer än nöjd :) lägger in bilder imorrn!!
Nu vill jag önska alla en riktigt god jul!
/C

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för igår toppen kram