onsdag 17 december 2008

Höstdepp

Jag har varit så trött, och inte alls orkat varken blogga eller göra något över huvudtaget, de enda jag har orka med är typ att gå upp till Emma med familj.
Det är väl de mörka dystra vädret.

I söndags hade jag besök av Camilla och David :) Det var jätte trevligt, vi fikade och jag hade ju gjort ett halsband åt camillas mamma och då ville camilla ha ett lika dant så då var det bara att sätta sig ner och göra ett :)
När dom kom hade dom med dig en jätte gullig tomte som håller i en Hyacint.



Lördag-söndag var jag ju i sommarstugan som ni vet, tänkte lägga ut lite bilder därifrån oxå.

Massa massa snö har vi =)
I tisdags åkte jag och Emma på Birsta och handlade klart julklapparna(hennes) Men jag har bara kvar till Bill och pappa och jag vet vad jag ska köpa.
Julklapparna till Niclas, mimmi maja och Emil är hämtade, till Fredrik, Tine och Leah är skickade och resten ligger i min garderob.
Nu ska jag ta och plocka undan här sen ska jag göra klar min glögg :), har gjort egen.
Hörs mer!
/C



1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Men gumman då, varför detta depp?

Vi har i alla fall bestämt att vara hemma i jul, ska vi försöka hitta någon dag som vi kan ses???

Puss å kram