måndag 8 december 2008

Helgen

Fredagen vet ni allt om.. :), Lördag sov jag länge länge, sen åkte jag upp till Emma och hämtade henne och Hugo, och vi begav oss upp på norra berget och gick på julmarknad, var jätte skönt att vara ute, men själva julmarknaden kunde vi ha struntat i.. inge vidare... Sen när ja kom hem så hängde det ett paket på min dörr, min bror med fru hade varit här och lämnat de åt mig, i paketet var en vit katt som är ett dörrstop, den var hur söt som helst, och perfekt till gästrummet, då min katt gärna vill stänga den dörren (hon tror att hon äger rummet)... Sen gjorde jag mig klar för fest hos Anna, Hade en jätte trevlig kväll med nära och kära.. :) Mamma kom och hämtade mig halv tolv på söndagen och skjutsade hem mig, bror med fru var oxå med, så vi fikade lite, jag bjöd på kaffe och mjuk pepparkaka (mimmi fick mitt goda te) Sen åkte mamma och Bill hem , och Niclas och mimmi hem till byskogen, jag själv låg i soffan resten av den dagen nästan, då det var girl-söndag på femman :) Avslutade kvällen med fika upp hos Ernqvist med familj (ja Emma heter så i efternamn) . Idag har jag jobbat mellan 07:30-15:45, sen vart vi nerbjuden till en arbetskamrat på fika och vi fick se det nyrenoverade badrummet... Anno följde med mig hem hit och kollade hur jag bodde, och hundarna var med oxå.. :) Dom är såå söta.. och Tequila är en riktig go tjej :) Jack är mest bara sååå söt och han ville leka med vilda men det ville inte Vilda.

Nu är det dax för Beverly hills.. =)

Hej hopp!
/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag spelade faktiskt in det så nu har jag nåt att se fram emot imorgon :)

Mamma-Mu sa...

Hallå hallå!

Tack för gott fika å gott te!!! Du bor verkligen jätte fint Gumman!
Är riktigt avis på ditt kök!!!!
Hmm... Kanske vi kan riva någon ny vägg hemma så vi oxå får ett nytt kök??? *ler*

Nej jobba jobba jooobbbaaa...

P&K Mimmi