måndag 22 december 2008

Juletider

Imorrn på morron ska jag gå till min äskade vän Emma och hennes Hugo. För jag och Hugo ska ha byta julklappar mys.
Idag hade jag E och H på lunch och Emma hjälpte mig med granen och jag har städat och tvättat.. sen på eftermiddagen åkte jag till stan med pappa, vi fikade och myste på stan... Sen for jag hem till mamma och hämtade en julgrupp som hon har gjort till mig, hon är bara VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!





Sen åkte jag hem och gjorde iordning julskinkan och minicupcakes med polkagris.
Nu sitter jag och glor på tv och ska strax lägga mig.
Jag älskar denna kille.. han är sååå söt =)





God natt/C

1 kommentar:

Anonym sa...

sicken glad fis du har på korten:)hihi!!!

Ja men de är bara och höra av dig nått så ska vi nog kunna ordna lite kaffe:)

Love u honey!