söndag 14 december 2008

Helgen

Fredag efter jobbet åkte jag hem till mamma och gjorde oss klar inför "The big party" Syrrans son fyllde 18 så syrran hade ordnat överraskningsfest för han..:)
Alla var där, familj, vänner och hans band.
Den killen st'llde sig på scenen och sjung med sitt band, men även sjung han sin egenskrivna låt som rörde som tusan, fick ståpäls Kolla in deras band här

Sen åkte vi hem till mamma och drack rom och cola och kollade på Idol som vi hade spelat in, och när jag såg Kevin som vinnare så satt jag och stor grina i 20 minuter.. Glädjetårar naturligtvis.
Lördag morgon tog jag och mamma en långprommenad med zebbis, sen var det bara för mig och göra mig klar och fara ut till stugan där vi hade middag, Jag, pappa, lillemor med 2 söner, 2 fruar och 2 barn.. super mysigt hade vi =)
jag sov kvar i stugan och nu har jag kommit hem för en stund sen, och ska senare för besök av Camilla och David.

Nu ska jag laga middag och sen baka en kaka =)
/C

2 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Hej Vännen!

Tack för ett underbart roande samtal tidigare idag... *ler*
Du kan verkligen få mej att skratta!

Må bäst!
Puss å Kram

Anonym sa...

Hej Carro! Hehe vitischoklad är verkligen jättegod så du gör rätt i att göra den =D 200g vit blockchoklad och 100g kokosfett. Smältbåda över ett vattenbad, blanda om väl och häll i formarna, (det gör du bäst med en vanlig matsked så blir det inget mycket spill) det blir ca 50st små ischokladsformar. Du kan även ha i kokos det är också crispit och gott, men det häller du i efter smak i smeten eller strö lite i formarma när du hällt upp chokladen. Lycka till och ha en bra dag! =) Kram!