söndag 28 december 2008

Mysig annandag

Ja på annandagen var jag på middag hos syster med familj, Jätte god mat som vanligt, sen var jag och sis ut, vi var på olearys och drack massa frangelico:) Dansade och hade super trevlig, träffade Hanna gumman och Emma oxå, måste tillägga att jag var inte så bra att sms på natten, hade skickat ett sms till Hanna där jag hade skrivit "fel" haha!! Lördag drog pappa med mig på Birsta och han köpte en systemkamera (vill oxå ha) Och jag fick en mus (till datorn) som är lila med nallepug på... (ja ja jag vet att jag är 24) ... Sen tog vi en fika på waynes, och sen tillbax till sis där jag och hennes kille var super trevliga, han sov på soffan och jag i sängen.. haha!! Sen åkte jag hem och sen upp till Emma och såg körslaget heja heja sundsvall!!

Nu ska jag bege mig in mot stan och äta med far, sen ska vi på hockey :)
Imorn är det dax att to reallity igen, eller gå in i dimman som jag bruka säga när jag jobbat natt!!

Tack hela familjen för en underbar jul :)
Puss!! /C

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack själv toppen allt

Anonym sa...

Tack sis, de va super-mysigt!!! =) D gör vi om SNART!! Puss o Kram /A