tisdag 30 december 2008

Måndag

I skrivande stund är det ju Tisdag, men det har ju ja lite svårt att förstå eftersom det var måndag när ja klev upp och jag har ju inte lagt mig än.. jobbar natt!!
Hur som helst Måndag morgon klev jag upp nio, gjorde mig klar och åkte upp och hämtade Emma och Hugo, Vi åkte in på stan, för Emma hade en del ärenden att göra, och jag fick mig några att göra, men när vi kom in till stan så hade E glömt sina hemma.. Så hon fick glatt följa med på mina ärenden.. :) (Ganska sjukt egentligen förr var det alltid mkt folk på stan, som på annandagen brukar man inte ens vilja gå på stan för det är så mkt folk, men ja och mamma åkte in dit ändå, och det var ungefär lika mkt folk som det är vilken vardag somhelst, vidare på Birsta fick vi svaret, för alla sundsvallsmänniskor tryckte ihop sig på Birsta city, var hur mkt folk som helst, fanns knappt en parkering ledig, och där finns de ändå 1500 parkeringar + ett parkeringshus!!) Åter till måndag, efter stan åkte vi in till Matfors så jag fick handla resterande till nyårsmenyn. Sen fick jag kaffe och middag hemma hos Familjen Emma.. och massa pussar av Hugo!! Sen åkte jag hem till mig och sov 2 timma sen åkte jag till mamma och fikade innan det var dax för mig att åka på jobbet.. Slutar 7:45, Sen blire hem och sova, förbereda maten inför Nyår, och åka med den till Anna!! Så imorrn när ja vaknar efter nattjobben så ska jag ställa mig och göra vitchoklads pannacotta.
Nu ska jag se på mer film, sen blire hem och sova!!


Puss /C
Lite pics på mer julklappar!



Inga kommentarer: