lördag 6 december 2008

Super trevlig kväll!

Cilla och Robin kom bra precis till Idol, jag bjöd först på choklad cupcake och kaffe + att jag och cilla drack vin :) Kollade på idol och dömde ut Alice, men huvudsaken att Robin inte åkte ut :) Sen hade min bror lämnat en leverans åt mig med en sänggavel (visdalen som fanns på IKEA förut, som inte säljs längre och det har jag varit sur för länge, men nu fick jag ju deras så jag vart glad) och en träsäng med en utdragbarlåda som blir till säng och madrasser med till båda... Toppen blev det i mitt gästrum... Kommer bli perfekt när Maja och Emil kommer ner och vill vara med faster... Då kan dom sova i gästrummet (E är ganska bra på att sparkas i sömnen så det är bäst han får en egen säng) Så efter Idol så bar vi upp det hit, sen var vi trötta så jag bjöd på nybakad mjukpepparkaka och lite mer vin och kaffe.. Avslutade kvällen med 3 omgångar emd buzz, och cilla som var nybörjare hon vann alla 3 ggr, hehe! Är det de som kallas nybörjar tur?! Nu ska jag ta med mig en gul camel och en tändare ut på balkongen... sen ska jag se på lite tv, för jag är inge trött.. Emma lär ju ringa och väcka mig klockan 10, för vi ska på julmarknad på förmiddagen..

En hälsning till min mamma, du är oxå bäst världen, och tack för att du finns!!

/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Pssst... DU har något att hämta hos mej... *ler*

Löv U!!!!