onsdag 17 december 2008

Jag har varit otrogen

mot min frisör och vän Hanna, hon är den enda som jag har litat på... Men hon hade inte tid med mig innan jul, men det är inte så konstigt då jag alltid ringer i sista minut, så jag har en till vän som är frisör som jag har varit hos ikväll och fått håret fixat.. vart jätte bra, brunt med slingor, och vi klippte ännu kortare än vad jag har nu.. bob bob bob bob :) Så nu litar jag på 2 frisörer =)

I julklapps vägen så är jag klar med dom flesta tror jag, måste kolla.
Pappa ok
Mamma ok
Farmor ok
Bill ok
Syster ok
Systers kille ok
Bror med familj i Sthlm ok
Bror med familj i Östersund ok
Hugo ok
Vilda ok
Zeb ok

/C

4 kommentarer:

Anonym sa...

¤¤¤ God Jul ¤¤¤

Mamma-Mu sa...

Hej Vännen!
Maja går i sin mammas fotspår å har börjat göra egna smycken...
Nu vill hon veta vad du har för mått runt något finger...
Hon gör super häftiga ringar av pärlor.... Coolt va?!

Så alltså behöver vi måttet på någon av dina fingrar....

Löv U ;)

Anonym sa...

Hej sötnos!

Jag är bara en dålig bloggare just nu :) Är lite sjuk :(

Våran bröllopsresa börjar den 28:e. Då ska vi åka till Paris! Längtar!

Anonym sa...

om du vill en dag så kan du komma förbi på en kopp kaffe hemma hos Tina,Tommmy och Tea...

Och den 26e ska vi ha lite förpartaj här... du är välkommen!!

GOD JUL!