fredag 1 maj 2009

Sista kvällen!!

Sitter nu med ett vinglas i min hand, sista kvällen i lägenheten, imorrn kommer pappa och hämtar alla möbler, äntligen flyttar jag in i den nyrenoverade stugan.. :)

Idag har jag jobbat 7-16, sen åkte jag och hämtade upp Camilla gumman, vi åkte in till Matfors och åt Pizza, sen hem till Emma och hälsade på Hugo och sa hej till Emma, sen kom Pernilla och Stefan och skulle hämta mitt bord som dom skulle låna, men dom hade med sig en för liten bil.. och stolarna ville jag ju behålla så nu får det bo i mammas förråd istället.
Camilla har hjälpt mig att packa, och vi har pratat och skrattat hur mycket som helst.. :)

Vet någon vad programet Talong är? hahaha!! CARRO ORD!
Camilla <3 har en bäbis i magen :-) och hon börja få en ordendlig mage nu:)! Så kul, jag har klappat massa på magen idag.
Nu ska jag dricka lite mer vin, packa mer och se på så ska det låta./C

2 kommentarer:

Elena sa...

Hej stumpan! När får vi se bilder på hur du har det i din lilla stuga då?? :)

Carolin Mann. sa...

Snart :p