måndag 25 maj 2009

Halloj!!

Jag vet att jag är hopplös på de här med blogga just för tillfället, men orkar inte.. :)
Men ska berätta lite om helgen, Fredag eftermiddag åkte jag ut till sommarstugan och grillade med pappa och Lillemor, avslutade kvällen med vin*flera :) Sen innan läggdax hann jag med att sitta framför brasan oxå, hur mysigt som helst :D
När jag vaknade på lördag morgon så åt vi frukost på altanen, så jävla mys det med, sitta och dricka kaffe i solen med utsikt meröver vattnet... Sen tog jag och gjorde ren mina hjulsidor, ja ja ja näe jag har inga fälgar, eller det är klart jag har, men dessvärre plåt och dom är asful så då har jag hjulsidor istället :p.
Sen tänkte jag hinna med att fixa klart i lägenheten i Lucksta, men Verre satt ner foten och sa ifrån när jag sa att jag inte skulle med ut, hon tyckte att jag hade haft så mkt att göra och så många måsten hela tiden, och att jag skulle släppa allt och gå ut med henne och Anna... Så det gjorde jag, Väl hemma hos Verre klockan 7 vart vi bjudna på flygande jacob, skit gott =)!! Drack öl, vin och white russian innan det var dax för Aveny.. Hade en jätte rolig kväll och träffade hur mkt folk som helst, :) Och ryktena går för fullt... om min flytt hit till ön igen, och Nej jag har inte köpt kåk, jag hyr ett torp :)
Igår Söndag, gjorde jag mest ingenting, och idag har jag varit grymt trött.

Vet ni nå kul, jag har lyckas få min orkide nummer 2 att blomma, eller knoppa iaf.. :) Så kul =)

Nu ska jag sätta mig på bron och röka en gul camel :p

/C

1 kommentar:

STORE bror sa...

Sluta att röka kameler!!!!