lördag 16 maj 2009

God morgon!

Alldeles nyvaken nu, ska käka lite frukost och sen bär det iväg på Fotboll Sund-Ösd och jag vet att många blir sur nu men jag hejjar dessvärre på ösd, efter som min släktning Sofie spelar.

Igår innan jobbet så planterade jag kryddor i en jätte fin träbalja som jag ska visa er bilder på snart, planterade även ett rosenbuske, men måste nog plantera om den för mamma sa att den skulle ha jätte djupt och massa gödsel!!

Ikväll håller jag med Rikke, och kommer rösta på Danmarks bidrag. efter som Eurovision har bestämt att man inte får rösta på sitt eget land.

2 kommentarer:

Rikke sa...

ja visst va han bra han den danske... han gillar jag!
Och va du på fotboll o.. va hon bra exet mitt?hihi


Kram på dig!

Carolin Mann. sa...

Ja, hon är alldeles för bra för det där laget. Hon borde byta!!