söndag 31 maj 2009

Härliga Lördag

Jobbade natt och slutade 7, hem och sov och vaknade halv två, klev upp men var rätt trött och seg och hade inte lust med nått alls.. Åkte ut till Stugan till pappa med 2 högtalare och 1 förstärkare som jag har haft men som jag nu inte längre ville ha!... Sen vidare till mamma och tog en promenad med doggen...Sen serverades det middag hemma hos mamma, vi grillade, hur gott som helst.. :) sen tröttnade jag till igen, åkte hem och försökte sova på soffan, men det gick inge vidare, tillbax till mamma och där serverades det kaffe och jordgubbar med glass...
Har jag sagt att jag har världens bästa mamma!?! :)
Nu är ja på jobbet igen, och slutar om 2½timme.. då ska jag sova en stund, sen ska jag få främmande innan jag åker till Lucksta och putsar fönstrerna... Avslutar morgon dagen med att baka en tårta till mamma, fick absolut inte köpa nån fjantig blomma till henne, heh!
Näe nu kallar jobbet!

Sov gott ni som kan..


Snart kommer min älskade Hanna hem, saknar dej så!!!!
/C

Inga kommentarer: