söndag 10 maj 2009

Helgen

Jobbade till fyra i Fredags sen tvättade jag hos mamma och vart kvar där tills sena kvällen!!
Lördag förmiddagen styrde vi bilen mot östersund och firade älskade Emil som fyllde 5 år, vi hade köpt en radiostyrd monstertruck och starvars lego, Maja fick ett par superhäftiga hotpantsjenas short och ett rosa linne :p Fick god tårta och smörgåstårta, hade en super mysg dag på verandan i byskogen :)
väl hemma i sundsvall så hoppade jag av i nacksta hos Sara och drack vin på hennes balkong, fick skjuts av Anna och Franne hem vid tolv.
Sov ända till 11 idag, sen dammsög jag innan, jag mamma och bill åkte på ica maxi och handlade, efter det bjöd jag på kaffe och sen kom Pernilla och lilla Liam på besök.
Nu tar jag det bara lugnt och väntar på att Camilla och David ska komma hit och grilla med mig :)
Imorrn är det dax för jobb igen./C

1 kommentar:

Hanna sa...

ahh smorgastarta! Vet du hur lange jag har langtat efter det! Mjum! det far vi ata nar jag kommer hem!Puss och kram