tisdag 5 maj 2009

Lite update

Har verkligen inte orkat blogga, flyttade ju i lördags, och har sovit här tre nätter, och jag trivs bra, så skönt att bara kunna gå ut med en kopp kaffe och sätta sig på bron :D

i Lördags hade jag, Anna, Verre, jonas, Karro och Magnus grillfest, riktigt trevligt,men jag skulle behöva en större grill, vi grillade, kött, potatisknytten, lökknytten, majskolvar och haloumiost, drack massa öl till :)
Sen i Söndags var jag och mamma på Birsta och hittade en såndär kruka som ser ut som ett ekfat, har letat som fan, men alla ser ju så ny ut, jag ville ha en gammal!! och de har ja ju hittat nu!
Bilder kommer snart, har kameran kvar i Lucksta.
Nu ska jag gå och sminka mig och göra mig klar för jobb på nåt ställe, vet inte riktigt än.

Ha en trevlig dag./C

Inga kommentarer: