torsdag 7 maj 2009

Usch och fy.

Igår vid lunch tid fick jag världens huvudvärk.. la mig på soffan och somnade, vaknade med huvudvärk... gick och la mig i sängen vid tio, när klockan ringde halv sex var det ännu värre, kom verkligen inte upp ur sängen, beslutade mig för att stanna hemma, somnade om och sov till tolv, och då hade huvudvärken släppt!... Äntligen.

Innan jag åkte till sommarstugan så stog jag utanför här och pratade med sylvia, och det kom en kille på en Enduro och drog upp visiret sa hej.. jag hejjade och antog att det var en kompis till Sylvia, sen åkte han, och jag frågade vem det var och hon hade ingen aning heller, så vi skrattade gott åt killen som åkte hit och sa hej och sen drog! haha.I stugan så bytte pappa däck på min bil.
Väl hemma igen så tog jag en dusch sen kom Anna och hennes mamma på besök.. Och jag fick väl godkänt av min inredning av Annas mamma!! :)
Imorrn är det jobb, men jag vet inte vart så jag startar på Solen klockan 7.
Bilder kommer men nu har jag rört till allt här igen.
Imorgon ska Milla och David få se sin bäbis i magen :D
/C

Inga kommentarer: