lördag 30 maj 2009

Nattjobb!

Igår var min vän Sara och jag och tömde resten av alla grejjerna i lägenheten och städade ur, så nu är det bara fönsterputsningen kvar och det skulle jag ha sluppit med nu har dom nya hyresgästerna inte svarat i tfn så då får jag väl putsa dom iaf.

Idag sov jag till tjugo i tio, sen dammsög jag och plocka lite, sen kom Bill och satt upp några hyllor åt mig, Så jag bjöd han på Lunch, potatisklyftor, kassler och beasås.
Sen åkte jag ner till min arbetskamrat petra och satt på henne balkong och surrade oxå kom min arbetskamrat Linda dit.. med glass :D ... Middag fick jag hos mamma, Biff greta, det är ju sååååå gott!! :) Hem och sov, sen kom min arbetskamrat Kristina (som jag även nu jobbar med) och tittade hur jag har det i mitt torp, och hon hade med sig en jätte fin blomma i en ännu finare kruka... :)

Imorrn ska jag sova lääääänge, tror jag ska baka en paj, med knäckkänsla :p
Sov gott!
/C

Inga kommentarer: