lördag 14 mars 2009

VARFÖR???

....Kunde inte Timrå vinna ikväll för? *suck*
Nu har jag varit hos Birgitta och fått lika god mat som hon alltid gör :) Idag serverades en kyckling gratäng med bulgur, sallad och grekiskt lantbröd.
Till efterätt fick vi fruktsallad med glass och kaffe!! har haft en jätte trevlig kväll.. :) Nu är jag hemma hos mamma och just sett klart melodifestivalen, vem är det som röstar på Caroline af ugglas?... ville ju att Sarah dawn finer skulle gå vidare, Malena är bra men jag förstår mig inte på sån där sång...!!

Imorrn ska jag och zebben åka till zebs bror och leka och jag ska surra med mina nya hyresvärdar... :)
Nu ska vi ta en promenad i det inte lika fina vädret, sen är det bara att vänta tills pappa ringer och vill ha hämtning.

Ha en trevlig Lördag!/C

Inga kommentarer: