fredag 27 mars 2009

Fredag!!

Har varit lite seg dessa dagar, var och målade mina ränder i lilla stugan med Verre i Tisdags kväll :), onsdag dag var jag barnvakt åt lille Hugo, sen jobbade jag natt, kände mig uppblåst, grinig och trött förut när jag vaknade runt 3, och det kan ju alla kvinnor räkna ut varför :( Åkte hem till mamma och fick middag, myste lite med zeb, fick se grey´s som dom hade spelat in, oc varför slutade det sådär för?? *gråter floder* .. sen åkte jag vidare på jobbet, skulle egentligen ha målat klart mina ränder, men orkade inte, så jag ska dit imorrn när jag har vaknat, sen får vi se vad kvällen erbjuder, hade tänkt åka till Emma och vara med henne och Hugo, men dom skulle ev. få främmande så vi får se hur det blir med det, måste hur som helst hem och hämta räkningarna som ska betalas:(
Har fortf. ingen dator :( men det är väl lika bra det, för då blir det mer gjort med renoveringen av min lilla stuga (läs; Stuga, hus, torp) :)
Näe nu ska jag göra nån nytta!!, hörs mer en annan dag!!
/C

Inga kommentarer: