lördag 14 mars 2009

Härliga Lördag!!

Ja för visst är den underbar?, soligt och man kan tillochmed stå på balkongen i bara linne :) Hur skönt som helst, jag och zeb var ute på en härlig promenad förut, och nu håller jag på att göra mig klar, ska skjutsa pappa och lillemor på 60 års fest sen ska jag iväg på middag till Birgitta, ska bli så kul att träffa henne igen!! Sen är det melodifestivalen ikväll och fortsätter att vara chafför åt pappa när dom vill hem i natt.. :)

Igår hade jag middagsbesök av Anna och Verre, deras respektive hade visst dubbel bokat!!, så dom fick ingen mat, dom får skylla sig själv Moahahah... Till desserten kom Emma ner, sen fick Anna myror i arslet och skulle åka iväg tidigt, hon har köpt en ny bil så hon var väl bilkåt!! :) så jag följde med Emma hem och fick mer vin och banakaka där!!

Näe nu måste jag sminka klart mig, men uppdaterar mera senare!!

Ha en trevlig Lördag!!


Mammma och jag för LÄNGE seddan!!
/C

Inga kommentarer: