lördag 7 mars 2009

Idag är ingen vanlig dag för det är Hugos födelsedag

Fattar inte vart tiden tar vägen, tyckte nyss jag klappade Emma på magen och var säker på att det låg en liten flicka där inne, och nu ett år senare, så har hon världens finaste son vid namn Hugo som fyller 1 år just idag (7/3).
Men jag hinner inte med att gratta han idag, han kommer nog få massa fina paket av alla, så han får mina till veckan istället.
Jag jobbar nu natt och slutar 07, då ska jag sova, sen ska vi fira pappa ute i stugan, pappa fyller 55 på söndag men ska fira idag (lördag)... :)
Igår var det hockey och med blandade känslor från eon arena, Timrå vann matchen med 2-1 (då dommaren dömde bort ett mål... :(
Igår var jag på birsta med min förra granne som jag fortfarande kallar just grannnen, och hennes bäbis Elna, en söt en liten tjej på snart 2½ månad.

Nu finns min lägenhet ute på blocket, så är någon intresserad av att se hur jag bor eller att hyra den klicka här.

Min dator ska lösas in av försäkringsbolaget, så nu måste jag leta en ny, så om det är nån som vet nån bra laptop, hör av er!!
Hittade en som jag ville ha men nu har det försvunnit från netonnet, och jag kommer inte på vad den hette heller så :(

Ha en trevlig Lördag!
/C

Inga kommentarer: