torsdag 19 mars 2009

Halloj!!

Gud vilket hemskt avsnitt det var på greys, gick och la mig på engång efter det var slut, sov till 07:15 sen halv åtta fick jag sms av älskade Hanna som är ute och reser, så klev upp och drack kaffe... :) Sen for jag och hämtade Zeb och Bill och for till lilla stugan och målade, målade, tejpade och grejja, halv tre fick det var nog då åkte vi hem och sen for jag och pappa och kollade på datorer, hittade en som jag vart så kär i... :) Underbart snygg, men den är inte klar för leverans än, En Rosa 12" Hur söt som helst :)!!

Nu har jag just fått middag hos mor, ska iväg till Verre en sväng och sen hem, imorrn blire mera målning :)
Sen jobbar jag natt fredag,lördag och söndag!!

Ha en trevlig helg!!/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Hallå hjärtat!

Är super nyfiken på att kolla in ditt nya place... *ler*

Vi åker till stugan i helgen å det ska bli super skönt...
Trist att Nicke inte kunde komma ifrån tidgare ikväll bara... Men men vad är en bal på slottet... *skrattar*
Jobba inte ihjäl dej!

Kram kram