tisdag 24 mars 2009

Hur kom det sig?

Att jag fick sova i soffan i natt?, jag har en dubbel säng, en enkelsäng som man kan göra till två sängar och två soffor, men hur kommer det sig att jag, av alla sängar fick sova i soffan i natt?!
Gick och la mig runt elva, somnade direkt och vaknar sen efter 15 minuter, och är tvärpigg, försöker verkligen somna om, men det går fan inte, när klockan är kvart över 2 så tar jag med mig mitt dubbelsängstäcke till soffan, och lägger mig och kollar på tv, förhäxad. lyckas somna efter tre nån gång, och hade ställt klockan på åttam för att jag skulle komma upp någorlunda i tid, Men aj vad jag har krokig rygg idag, har legat i täcket, alltså jag vek täcket så jag låg på oc under, och det vart inge bra att sova så... för sofforna är det inge fel på, för dom är underbart sköna :)
Hoppas jag får sova bättre i natt, för imorrn ska jag va barnvakt åt lille Hugo, så mysigt vi ska ha :)

Nu är jag hos Bill (Mammas man) och undrar vart han är, vi ska åka upp till min lilla stuga och och få ränderna på plats, bilen är hemma och hunden lika så, så han är nog inte långt borta!!
Nej nu ska jag mysa med hunden sen ringa B.
Ha en trevlig dag!
/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyvär så är den upptagen :(