måndag 23 mars 2009

Helseg tjej idag!!

Rätt trött efter att har jobbat 3 nätter nu, har vare vaken sen ett, men inte gjort ett enda dugg, sitter fortfarande i den snyggaste outfiten, svarta mjukisbyxor, ett randigt nattlinne med mimmipigg och en rosa munkjacka över :) hah!
Ska väl hoppa in i duschen alldeles strax.. Göra en renpvering i mitt ansikte med dom bra produkterna från Mary kay, kan varmt rekommendera dom!
Senare i eftermiddagen ska jag vara med min stora syster, hon ska hjälpa mig skriva en cv, sen ska vi åka och kolla på min lilla stuga, många som vill se den nu!!
Sen åker jag hem till mitt hem i Lucksta, känns faktiskt just nu som att jag inte har nåt hem, fast det borde kännas som att jag har många hem, men vet inte vart jag ska landa, sover ofta hos pappa i bosvedjan eftersom jag jobbar mkt natt, är hemma ibland, men eftersom jag håller på renoverar i min stuga och inte har nån dator, så känns det inte så kul att vara där heller, så är jag hemma i lucksta så är jag mer uppe hos Emma och Hugo!! Men det kommer det bli ändring på när jag har flyttat klart, då kommer det bli så mysigt med egen tomt, och egen altan.. :) Då kan jag grilla gärnet i sommar utan att det är nå grannar som gnäller!! :D
Men det ska ju som sagt renoveras först, men jag håller på så mkt jag hinner, blir inte så mkt tid över när jag jobbar massa natt, men nu vet jag inte hur det blir, är sagt att jag ska fortsätta jobba natt men till 33%, så det blir mer dagtider att jobba.
Just nu vet jag inte allt för mkt, men det löser sig!

Här har ni en bild på den 3:e plåtburken som jag vill/ska ha!!


/C

1 kommentar:

Anonym sa...

ja nu du =)
hihi!
längtar tills lilleman kommer så jag får shopppa lite nya kläder =) haha!
allt bra med dig annars?
kram