onsdag 18 mars 2009

Lite uppdate

.... Måndag morgon klev jag upp runt tio och var trött och slut i hela kroppen, men efter lite kaffe och en dusch så kämpade jag mig in till stan för att hämta nycklarna till Annas gamla bil, sen vidare till hennes jobb med dom, så som tack för besväret så vart jag bjuden på lunch :) Efter det åkte jag till mitt gårdshus och spacklade lite, och drack kaffe med Bill.. :) Sen var det dax för sova tajm, innan jag jobbade natt.. :) Sov till ett idag (läs; igår) sen for jag och pappa och sökte med ljus och lykta efter en dator till mig, efter att ha tillbringat 30 minuter på SIBA så hittade till slut en jag vill ha, på mediamarkt :p så den ska pappa åka och köpa på Torsdag!! sen sov jag igen, och avslutade kvällen hos mamma och Bill innan det var da för jobb igen, när jag vaknar ska jag ta och hälsa på lille Liam, och åka till gårdshuset och tvätta ren väggarna :) Nu är ni lite uppdaterad... och nästa vecka börja kanske min blogg att leva igen!!

Sov gott!! /C

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för svaret :) Ja jag har hört mycket gott om den mobilen, sen finns den ute för rätt bra pris nu också :) ett plus för den är att den har aliminium (stavning?) chassy så den är mer tålig än andra med typ plast :)
Hoppas allt ät bra med dig! :)