fredag 13 mars 2009

Fortfarande ingen dator

men stjäl Emmas en stund.
Inte hänt så mkt den här veckan, vare ledig tisdag och Onsdag och jobbat poolturer torsdag och fredag!! :) Ikväll får jag middags besök av Verre, jonas, Anna och fransisco, sen kanske Emma kommer ner till desserten :)
Till middag blir det vitt vin, lax med kiwi och potatis.
Till erterätt bli det fruksallad med turskisk yoghurt som man blnadar med lemon curd.. :) Tror att det kommer smaka jätte bra ... :)
Imorrn ska jag på middag till Birgitta, kommer bli super trevligt!! :) Sen är jag även hundvakt åt lillebror i helgen (Ja jag vet att han är en hund, men han är ändå min lillebror). Nu ska jag joina Emma och Hugo i köket som äter mat, sen måste jag fan åka hem och städa och sen åka och handla!!

Ha en trevlig fredagskväll!!!/C

Inga kommentarer: