tisdag 10 mars 2009

Snabb uppdate.

Har fortfarande ingen dator och har inte hittat igen den jag ville ha heller...:( Lånar datorn hos Emma en snabbis (Är ju här för att fira lille Hugo 1 år, för ja kunde inte komma på hans födelsedag).
Annars då?
Jobbat natt fredag,lördags och söndag.. lördag kväll firade vi pappa som fyllde 55 och jag hade bjudit in hans vänner utan hans vetskap, han vart väldigt överraskad.. :) Oxå hade jag vare och köpt världens godaste pärontårta... :) (eller jag och jag jag beställde den och mamma fick åka och hämta den).

Igår kväll var det hockey, och fy fan vilken match, och tacka gudarna för pär styf, ett jävla skott rätt in i krysset... oj oj :) MAtchen slutade med 5-4 till Timrå, så nu står det 2-1 i matcher, så nu får Timrå fan stå på sej när dom nästa vecka har 2 borta dagarna efter varandra... (hemma match på lördag men jag kan inte gå).

Nu kommer Hugo och vill Leka med mig.
Hörs!!!
/C

Inga kommentarer: