torsdag 27 januari 2011

Toppendag =)!

Vaknade med humöret på topp, trots att jag skulle till tandläkaren, hade ett långt samtal med Malin, sen begav jag mig till tandläkaren, hade visserligen ett hål och en tand som jag bitet av, men ändå gick jag därifrån med ett leende på läpparna, begav mig vidare till farmor och fick lite lunch.. :)
Klockan ett hade jag tid hos min vän och frisör Hanna, som klippte mig skit snyggt som vanligt.. :) Träffade på pappa som bjöd på kaffe innan jag for vidare till Malin för att prata som bara vi kan ;) ... Det fortsätter.... Klockan fem hade jag dejt med Emma på Max, för att åka tillbax på birsta och sen storhandla som vi alltid gör den 27:e... Väl hemma så känner jag mig väldigt trött, ska ta en kopp chaite och en hårdbrömacka med salami... Skulle egentligen gå ut och gå med Anna och gudsonen, imorrn.. men nu får vi se hur det blir med det... Den dagen är imorgon, så det får vi ta då!!

Jag kämpar, och jag lyckas, JAG KAN! /C

Inga kommentarer: