måndag 10 januari 2011

Blä blä blä

Jag vet jag vet, jag är urdårlig på att blogga, jag borde blogga jämt och skriva av mig, eller dela med mig av recept och bilder på allt jag bakar, men näe.. jag tycker min blogg är tr¨kig och jag har inte större lust till någonting.
Just idag mår jag inge vidare.. Varför kanske en del undrar? Jo jag med!
Känner mig så långt långt ner i ett svart hål, och jag orkar inte göra någonting, så jag sover, äter, jobbar och är hos min mamma på sin höjd.
Promenader är ju toppen, igår var jag på promenad med en kompis, det var så härligt, och efteråt så gick vi in till mig och fikade, och jag mådde så oerhört bra, vi skrattade och hade oss... Men i morse då vaknade jag med tårar igen! Tur jag är ledig idag, ska baka idag, jag ska bara göra saker som gör mig glad.
Jag är less på det här, för jag har aldrig gjort någon illa för att jag ska förtjäna detta eviga pinande.

NU FÅR DET VARA NOG; Nu ska jag börja klättra uppåt! och stanna där!

Nu vart det ännu ett klago inlägg, men det är så det känns så jag skriver som jag vill! /C

1 kommentar:

Angelica sa...

snart får du inspiration igen! bara uppsatsen är klar så ska jag sätta igång. lovar!