tisdag 25 januari 2011

Dax att skriva av sig lite igen, det går frammåt! =)

När detta "helvete" började, i höstas så har det gått upp och ner, mest ner.. Inte nog med att jag DÅ vaknade med tårar mitt i nätterna, stängde in mig och var allmänt ur balans, så vart även min tillit till folk förstörd.

IDAG, känner jag mig fortfarande som jag är i en bubbla, men det bästa är jag kliver ur den och kollar läget lite nu och då, jag åker bort till vänner, tillochmed flera ggr i veckan, och det känns så himla bra!, jag borde göra det oftare..
Jag känner att jag klättrar för varje dag som går, och det är en underbar känsla, vill inte att det ska gå för fort fram, för att är dörädd att jag ska ramla ner igen.. Mitt motto just nu är "Lev idag".
Har ikväll varit hos Verre och Jonas och kollat på crossfilm, jag litar på Verre, det är en skön känsla..!

Jag har oerhört mycket fina vänner, som jag vet skulle ställa upp, men det är så svårt att be om hjälp!
Vad säger man, "Älska mig mest, när jag förtjänar det som minst"/C


Lev idag, imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer: