måndag 28 februari 2011

Jag ska baka... imorrn !

Hej hej! 
Som ni sett så har jag lagt bloggen åt sidan ett tag, och kan nu idag sträcka på mig låååånngt upp!!... Det har gått 4 veckor nu, och jag säger med stolhet i rösten att ja jag mår bra, och jag gör det oxå! Känns så bra! :)

Jobbat hela helgen och är tröttast just nu, vare och fika med Emma hos farmor och sen donken, IKEA och sen storhandling på Ica maxi, som vi alltid gör :)
Imorrn är jag ledig, då ska jag baka chokladcupcakes med polkagrisfrosting, eller kristyr med körsbär?! Vad tycker ni?, sen är det hockey som gäller på kvällen :)

Tänkte bara uppdatera lite, men har inget att skriva just nu.
/C

1 kommentar:

Linnéa - bebis i magen sa...

Jag förstår det! :D hihi Självklart kan jag hjälpa dig! Nu vet jag inte hur blogger fungerar men jag kan ta reda på det! Använder man sig av koder när man gör en design? Men Carro, gör såhär, maila mig eventuella önskemål, färger, text, bilder.. och sedan inlogguppgifter mm. Vill du skaffa en blogg på blogg.se så är det inga problem för mig! Man maila iaf hur du har tänk dig på linnea.vikman@gmail.com så sätter jag igång så fort jag kan! Kram!